زنـدگی زشـت و زیبـا

در این صفحه ما قصد داریم به پرسش وپاسخ درباره ی زندگی و مشکلات آن بپردازیم تا بتوانیم مشکلات زندگی را به کمک هم حل کنیم. از همه ی کسانی که به این وبلاگ سر می زنند تقاضا داریم ازتجربیات مفیدشان در زندگی ما را نیز بهره مند سازند تا بتوانیم با دیدگاه شما در رابطه با زندگی آشنا گردیم و آن ها را در زندگی خود جاری سازیم. همچنین خوشحال می شویم که به سوالات شما درباره ی زندگی در حد توان خود پاسخ دهیم.

 اولین پست ارسال شده را با هم می بینیم و سپس بررسی می کنیم.

 

 

من نمی دونم زندگیم زشت یا زیبا؟ غم و شادی هردو توی زندگی من جا دارن. تا همین دیروز فکر می کردم زندگی من بدترین زندگی دنیاست اماحالا نمی دونم خوب یا بد؟ می خوام بدونم از نظر شما چطوری؟ وآیا مشکلی که دارم حل می شه؟ من مادرم رو وقتی کوچک تر بودم از دست دادم والٱن با پدرم زندگی می کنم که خیلی کم برای من وقت می گذاره و بیش تر اوقات سر کاره. من از نظر مادی هیچی کم ندارم اما از نظر روحی خیلی چیزها رو از دست دادم. من هیچ وقت تولدی نداشتم. می خوام بدونم می تونم پدرم رو به سمتی بکشم که با من بیش تر باشه یا نه؟

 

 

در جواب شما باید باید بگوییم زندگی شما نسبت به بسیاری از زندگی ها خیلی زیباتر است. کافی است از جهات مثبت به آن نگاه کنیم تا دریابیم که زندگی شما به چه شکل است. ای کاش شرایط خود را بیش تر بیان می کردیداما باز هم شما می توانید از طریق گام های زیر به هدف خود دست یابید.

 

 

گام اول: از شرایط مربوط به محیط کار پدرتان و همچنین کسانی که با او رابطه دارند، مطلع شوید.

 

 

گام دوم: با استفاده از گام اول و همچنین برنامه روزانه پدرتان می توانید نقشه ای را طراحی کنید و دقت کنید نشه شما با حالات روحی پدرتان منافاتی نداشته باشد.

 

 

 

گام سوم: اگر دو مورد بالا مفید واقع نشد می توانید دوباره به این وبلاگ مراجعه کرده و با شرحی کامل تر از زندگی خود راه حل نهایی را دریافت کنید.