زنـدگی زشـت و زیبـا

دیدگاه شما اززندگی زیبا چیست؟ آیا تابه حال به آن فکر کرده اید؟ وعوامل را برای زیباترشدن زندگی تان مهیا کرده اید؟

دراین بخش ما حالتی از زندگی زیبا را ازدیدگاه خود به طورصریح بیان می کنیم .

هرروز صبح با صدای همسر و فرزندانم از خواب برمی خیزم .صبحانه را به همراه آنها صرف می کنم .به سرعت سر کارم می روم،بچه هایم رابه مدسه شان میرسانم . زمانی که  می خواهم از فرزندانم جدا گردم با صدای دلنشین و بوسه ای که برگونه هایشان می زنم یکد یگر را وداع میگوییم . در محل کارم، در شغلی که موردعلاقه من است کوشا هستم وبه آن نیز مانند هر چیزدیگری عشق می ورزم . بعداز آمدن از سرکار وصرف نهار سرم خیلی شلوغ می شود و بابچه ها بعد ازحل تکالیف شان به بازی گرگم به هوا ودیگر بازی ها مشغول می شویم .با خنده وسرورشان من نیز ازآنها انرژی می گیرم . در روزهای تعطیل تا اینکه فرصتی می یابیم  آماده رفتن به سفر می شویم ویا به طبیعت بکر وزیبا سری می زنیم واوقاتی رابه گشت و گذار، بازی، تفریح وصرف غذا در آنجا می گذرانیم .

به نظر شما این نوع زندگی، زندگی زیبا است ؟

ازدیدگاه تعدادی ازانسانها این نوع زندگی، زندگی یکنواختی است که هرروز آن یک نوع است واین خود عامل خسته کننده وملال آور بودن آن است وهمچنین نشاط درزندگی پرهیجان است.

اما بعضی اعتقاد دارند که نشاط در زندگی آرام و بی دغدغه می باشد که حاصل آن دور ماندن ازتنهایی و غم است .

نکته مهم و قابل توجّه :

«زندگی از نگاه همه انسان ها به یک چشم دیده نمی شود، پس پوزش ما را به خاطر نپرداختن به انواع آن بپذیرید» .

بعضی مواقع زندگی به شما روی خوش نشان می دهد و شما را به عالی ترین درجات می رساند. زمانی که شما به برتری نسبی دست می یابید احتمال دارد از خود بی خود شوید و انسان های اطرافتان را پوچ شمارید. این رفتار، رفتاری است بی خردانه زیرا زندگی فراز و نشیب ، بسیار دارد و هر آن احتمال دارد که ثروت شما از کفتان برود و در تنهایی که برای خود ساخته اید غوطه ورشوید.

هرگاه در زندگی به چیزی دست یافتید قدر آن را بدانید و با کمال تواضع و فروتنی از آن در جهت رشد و ارتقای مقام همه ی انسان ها بهره ببرید. اطمینان داشته باشید اگر روزی مشکلی برای شما پیش بیاید همین کار کمک شایانی به شما خواهد کرد.

توجه داشته باشید:

«زندگی انسان، زندگی اجتماعی است. ما باید به منظور رسیدن به اهداف خود از انسانها یاری بطلبیم. شایان به ذکراست که بگوییم همیشه راه برای رسیدن به هدف هموار نیست و این دوستان هستند که راه را هموار می کنند» .

 


 

نظرات  (۱)

جالب
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی